Klacht FitforFree: opzegging

Klachtnummer
# 106350
Gebruiker
Piyu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben sinds afgelopen jaar oktober lid van fitforfree. Nu ben ik zwanger en wegens complicaties ben ik niet in staat om gebruik te maken van mijn abonnement. Nu heb ik meerdere malen gebeld met de sportclub (enschede) om mijn abonnement op te zeggen. Zij willen elke keer brieven zien van de dokter of verloskundige etc. Dit heb ik meegnomen maar zij vonden het niet voldoende. Ik vindt dit echt absurd! Ten eerste medische documenten zijn prive en daar heeft fitforfree niks mee te maken. Het is hun fout dat ze voor dit soort situaties, vooral voor vrouwen geen uitzondering hebben in hun regels.
Ik betaal 22 euro per maand, dit is toch wel een degelijk bedrag voor sport kosten als je de faciliteiten niet gebruikt.
Ik hoor van meerdere mensen om mij heen dat firforfree misschien goedkoop is maar dat ze onwijs moeilijk doen met opzeggen! Ik heb toch een geldige reden!

De oplossing

Ik wil mijn abonnement stoppen. Ik betaal 22 euro per maand en maak geen gebruik van de sportschool. Of pauzeer mijn abonnement totdat ik weer kan sporten na mijn bevalling en verlof.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Piyu
    Datum
    Dit is de 3e keer dat ze niet reageren op mijn klacht. Volgende stap wordt consumentenbond.

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen