Klacht FitforFree: opzegging

Piyu

Ik ben sinds afgelopen jaar oktober lid van fitforfree. Nu ben ik zwanger en wegens complicaties ben ik niet in staat om gebruik te maken van mijn abonnement. Nu heb ik meerdere malen gebeld met de sportclub (enschede) om mijn abonnement op te zeggen. Zij willen elke keer brieven zien van de dokter of verloskundige etc. Dit heb ik meegnomen maar zij vonden het niet voldoende. Ik vindt dit echt absurd! Ten eerste medische documenten zijn prive en daar heeft fitforfree niks mee te maken. Het is hun fout dat ze voor dit soort situaties, vooral voor vrouwen geen uitzondering hebben in hun regels.
Ik betaal 22 euro per maand, dit is toch wel een degelijk bedrag voor sport kosten als je de faciliteiten niet gebruikt.
Ik hoor van meerdere mensen om mij heen dat firforfree misschien goedkoop is maar dat ze onwijs moeilijk doen met opzeggen! Ik heb toch een geldige reden!

Ik wil mijn abonnement stoppen. Ik betaal 22 euro per maand en maak geen gebruik van de sportschool. Of pauzeer mijn abonnement totdat ik weer kan sporten na mijn bevalling en verlof.

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Piyu
    Dit is de 3e keer dat ze niet reageren op mijn klacht. Volgende stap wordt consumentenbond.

Ook een klacht indienen over FitforFree?