Klacht FitforFree: Opzegging

Klachtnummer
# 322764
Gebruiker
Lillian Dietz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abbonement al meerderen keren proberen op te zeggen, maar dit is blijkbaar nog steeds bij het bedrijf doorgedrongen. Heb nooit een bevestiging ontvangen, terwijl zij mij dit per mail wel hebben beloofd. Fit for free zou mij twee euro terugbetalen, maar ipv hiervan sturen ze mij een incasso van 11,10. Dit voor een abbonement die ik al vier maanden geleden heb opgezegd.

De oplossing

Wil 11,10 plus het restitutiebedrag van 2 euro terug en ik wil dat mijn abbonement wordt opgezegd, zoals is mij is beloofd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen