Opgelost door FitforFree: Rekeningnummer kan na 4 maanden nog steeds niet gewijzigd worden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 281037
Gebruiker
dieuitleiden
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al sinds juli mijn lidmaatschap van een ander rekeningnr te laten afschrijven. Het is blijkbaar enorm ingewikkeld voor de administratie om een incasso bij een andere bank aan te bieden. Uren (dit overdrijf ik niet) bellen verder krijg ik keer op keer te horen dat het nu echt is opgelost. Om 2 dagen later weer een herinneringsbrief te ontvangen waarin wordt gedreigd met incassokosten. Ik heb inmiddels aangegeven dat ik mijn lidmaatschap wil opzeggen. Heb een te slecht gevoel bij deze club.

De oplossing

Lidmaatschap opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

12 reacties

  1. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Sinds het indienen van mijn klacht is doodleuk hetzelfde WEDEROM gebeurd. Ze zijn niet in staat een bedrag van een bankrekening te incasseren. Vervolgens laten ze de klant telkens de problemen oplossen ipv proactief te handelen. Ik wacht dus nog steeds op een oplossing/bevestiging van mijn opzegging.
  2. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Er is nog steeds geen geld van mijn rekening geïncasseerd dus ik verwacht wel weer een herinnering van ze. De opzegging is eindelijk rond, echter niet per direct zoals afgesproken. Geen enkele vorm van excuses of compensatie voor dit wangedrag.
  3. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Uiteraard heb ik weer een herinnering ontvangen met dreigement van incassokosten. Het feit dat zij hun zaakjes administratief niet op orde hebben, betekent niet dat ik daarvoor moet betalen. Verder geen enkel excuus oid.
  4. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    En wederom geen reactie op mijn mails van 4 december. Blijkbaar is hun beleid 'negeren tot de klant vanzelf verdwijnt'. Uit mijn vriendenkring zal iig niemand meer lid worden bij Fit For Free.
  5. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Nog steeds geen oplossing geboden. In plaats daarvan leggen ze de verantwoordelijkheid voor hun administratieve onkunde bij mij, de KLANT, neer. Ik blijf me verbijsteren over hun praktijken.
  6. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Het is stil. Ze nemen nog steeds geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Geen excuses, niks.
  7. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Het is nog steeds stil. Dat je op deze manier een business durft te runnen is voor mij onbegrijpelijk.
  8. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Verrassend, nog steeds geen reactie. Dit bedrijf heeft z'n zaken ECHT niet op orde.
  9. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Geen enkele reactie. Blijven doodleuk herinneringen sturen voor incasso's die ze zelf niet correct uitvoeren. Schandalig.
  10. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Ik kan niet anders dan concluderen dat Fit For Free alleen geeft om het geld dat haar klanten meebrengen. Het welzijn van de klant speelt geen enkele rol.
  11. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    Misselijkmakende organisatie. Geld staat voorop.
  12. Auteur
    dieuitleiden
    Datum
    EINDELIJK is deze zaak opgelost. Ga ik toch nog met een goed gevoel weg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dieuitleiden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eerder beëindigen van mijn lidmaatschap.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen