Klacht FitforFree: Slechtste service ooit

Klachtnummer
# 554183
Gebruiker
Viaamy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterechte berekening lidmaatschap terwijl sportscholen gesloten waren. Geen reactie op mijn meerdere mails en doorrekenen terwijl ik geen gebruik meer kan maken van de sportschool.

De oplossing

Ik wil dat er naar mijn mail wordt gekeken waar ik in vraag een specificatie te delen. De maanden waarin ik niet heb kunnen sporten niet worden mee berekend én dat er niet wordt doorgerekend terwijl ik NIET kan sporten omdat er een betaling openstaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen