Klacht FitforFree: Verkeerde voorlichting personeel en onjuiste bejegening.

Pully

Op 30-07-2012 sloot in een abonnement af bij FFF in Amstelveen. De medewerker aldaar gaf aan dat na een jaar het abonnement automatisch zou stoppen. Echter werd het stilzwijgend verlengd. Nu per 01-11-2013 opgezegd. De medewerker zei dat het abonnement per 01-12-2013 zou beëindigen. Daarbij moest ik direct mijn pas inleveren. Anders konden ze mijn abonnement niet opzeggen. Voor die laatste maand heb ik het gedaan. Maar nu blijkt middels een brief dat mijn abonnement pas op 30-12-2013 verloopt. Want ik heb mijn abonnement op de 30e afgesloten?? Ik moet nu dus 2 maanden betalen zonder dat ik kan sporten. Bij de klantenservice sta je vervolgens 20 minuten in de wacht bij een betaal nummer. De medewerker was onbeschoft, agressief en stond totaal niet open voor mijn verhaal. Na 2 minuten duurde het gesprek al te lang, hij wilde zijn naam niet geven en ik zou per brief moeten opzeggen. Deze brief heb ik nooit gehad. Hij wilde geen schriftelijke bevestiging sturen van de gemaakte afspraken

Ik wil als compensatie dat de maanden november en december sowieso niet betaald hoeven worden, omdat ik niet heb kunnen sporten. Daarnaast zou ik graag een tegemoetkoming zien over de periode tussen 30-07-2013 en 01-11-2013. Doordat de medewerker mij totaal verkeerd heeft voorgelicht, heb ik hier onnodige kosten gemaakt. Als ik dit had geweten, dan had ik mijn abonnement eerder kunnen opzeggen. Als laatste wil ik een tegemoetkoming, dan wel persoonlijke excuses van "Pedro". De medewerker van de klantenservice die mij zo onbeschoft te woord heeft gestaan.

FitforFree is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over FitforFree?