Klacht FitforFree: Voor ons een onterechte aanmaning voor stornokosten en daarbij incassokosten F4F Lelystad.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 130161
Gebruiker
ruudbulterman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw is na een ernstig auto-ongeval weer in staat om aan haar fysiek te werken.
Gaat het nu te noemen FFF in Lelystad,legt het probleem voor"had gebroken bekken"
en wil daar voor wel aangepaste lessen nemen. Geen probleem o.k. aan de gang dus ging prima,maar na enige tijd werden de lessen uit het rooster genomen kan FFF doen, helaas,je hebt getekend,ook voor een machtiging van de bank.Ja je moet de kleine lettertjes lezen!!!Je ziet de problemen aankomen en besluit vooruit je lessen te voldoen. Div. mails gestuurd en gepraat.Bellen kan ook natuurlijk 0900 nummer naar FFF á €1,00 2 keer de beantwoorder- ping- kassa-,het lijkt wel, ze doen het er om.Lekkere zaak.Moet nu €16,95 storno-kosten en €40,00 incassokosten is €56,95 Heb alle e-mails en bank-afschriften van FFF bewaard. Ik vind het vrij oneerlijk.Help a.u.b.

De oplossing

Gewoon alles intrekken.Klaar, wees eerlijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    ruudbulterman
    Datum
    Jammer dat ze ontsnappen ze deugen niet. ze zijn volledig juridisch dicht getimmerd, niemand kan er wat aan doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ruudbulterman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen