Klacht FitforFree: Voor ons een onterechte aanmaning voor stornokosten en daarbij incassokosten F4F Lelystad.

ruudbulterman

Mijn vrouw is na een ernstig auto-ongeval weer in staat om aan haar fysiek te werken.
Gaat het nu te noemen FFF in Lelystad,legt het probleem voor"had gebroken bekken"
en wil daar voor wel aangepaste lessen nemen. Geen probleem o.k. aan de gang dus ging prima,maar na enige tijd werden de lessen uit het rooster genomen kan FFF doen, helaas,je hebt getekend,ook voor een machtiging van de bank.Ja je moet de kleine lettertjes lezen!!!Je ziet de problemen aankomen en besluit vooruit je lessen te voldoen. Div. mails gestuurd en gepraat.Bellen kan ook natuurlijk 0900 nummer naar FFF á €1,00 2 keer de beantwoorder- ping- kassa-,het lijkt wel, ze doen het er om.Lekkere zaak.Moet nu €16,95 storno-kosten en €40,00 incassokosten is €56,95 Heb alle e-mails en bank-afschriften van FFF bewaard. Ik vind het vrij oneerlijk.Help a.u.b.

Gewoon alles intrekken.Klaar, wees eerlijk.

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ruudbulterman
    Jammer dat ze ontsnappen ze deugen niet. ze zijn volledig juridisch dicht getimmerd, niemand kan er wat aan doen.

ruudbulterman

Ook een klacht indienen over FitforFree?