Klacht Fitness 365: Fitness 365 stort geen geld terug na annulering binnen wettelijke termijn

Klachtnummer
# 572062
Gebruiker
Vathorst123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 26 november heb ik bij Fitness 365 in Hooglanderveen een abonnement afgesloten. Dit betreft een Black Friday deal die ze hadden. Bij het afsluiten direct gevraagd naar de wettelijke bedenktijd ivm een aangekondigde persconferentie van Rutte. Binnen 7 dagen kon ik er zonder opgaaf van reden nog kosteloos vanaf. Dus het abonnement afgesloten voor 2 jaar.

Helaas kondigde Rutte aan dat er maar tot 17 uur gesport kon worden en inmiddels binnen helemaal niet meer.

Ik heb direct contact opgenomen via de mail en een bevestiging gehad dat Fitness 365 de annulering in orde gaat maken en de gepinde €65 (€35 administratiekosten + €30 eerste maand lidmaatschap) terug zou storten.

Na 4 reminders gestuurd te hebben en reactie te hebben ontvangen dat e.e.a. in orde gemaakt zou worden, heb ik niets meer gehoord en ook geen geld teruggekregen.

Een abonnement afsluiten bij deze partij is in 10 minuten gelukt, maar een terugstorting uitvoeren lijkt een enorme opgave voor deze partij. Hoe moeilijk kan het zijn?

Gewenste oplossing

€65,- terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fitness 365 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fitness 365?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen