Klacht Fitness 365: Onterecht geld van rekening afschrijven

Gelinaeliza

In september ben ik bij fitness365 in Amsterdam geweest voor een proefles. Om een proefles te mogen volgen moest ik mij eerst inschrijven. Dit heb ik gedaan, en daarbij had ik gelijk vermeld dat ik nog niet zeker wist of ik daadwerkelijk een sportabbonnement wilde afsluiten. De vrouw achter de balie vertelde mij dat ik vrijblijvend binnen een week van het abbonnement kon afzien. Als ik me niet zou inschrijven, kon ik niet een gratis proefles volgen.
Na de proefles heb ik besloten om toch bij mijn huidige sportschool te blijven. Ik heb gebeld naar het nummer dat op de website vermeld staat. Ik heb aangegeven dat ik geen tijd had om mij bij de sportschool af te melden, maar dat ik af zie van het abbonnement. Dit zou doorgeven of geregeld worden, en ik zou een bevestiging krijgen. Deze bevestiging heb ik nooit gehad, en ik heb er ook niet meer aangedacht om jullie terug te bellen. Aangezien er 5 maanden lang niks van mijn rekening afgeschreven was, ging ik er vanuit dat het goed geregeld was.
Tot dat ik ineens op mijn rekening zag dat de sportschool 174 euro van mijn rekening probeerde af te schrijven. Ik heb dit via mijn bank stop gezet en ik heb direct geprobeerd om contact met fitness 365 op te nemen, maar er was geen gehoor. Vervolgens word ik 2 dagen later door een incassobureau gebeld dat ik een betalingsachterstand heb van 5 maanden en dat fitness365 het maar niet van mijn rekening kon afschrijven en dat fitness365 het overgedragen had aan een incassobureau. Ik heb weer geprobeerd te bellen naar fitness365 en ik kreeg weer geen gehoor! Ik heb een mail met mijn klacht gestuurd naar de sportschool en ook daar wordt niet op gereageerd!
Ik ben het inmiddels echt helemaal zat. Het is voor mij wel duidelijk dat de communicatie binnen het bedrijf slecht is, en dat ik als klant daar nu de dupe van ben. Ik heb geen sportpasje van fitness 365, ze hebben geen kopie van mijn ID en bankpas en ik heb na de proefles nooit meer een stap in de sportschool gezet, en dat zal ook zeker nooit meer gebeuren!

Ik wil graag een excuses van fitness365 en ik wil dat mijn rekening komt te vervallen want deze rekening is totaal onterecht!

Wij vinden dat Fitness 365 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fitness 365?