Klacht Fitnessboetiek.nl: Geen levering ruim een maand na bestelling, en absolute radiostilte van de kant van het bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 499959
Gebruiker
Gebruiker1606223939
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 29 oktober een bestelling geplaatst bij fitnessboetiek.nl, voor producten die volgens de website op dat moment allemaal op voorraad waren. Ik heb meteen betaald met VISA en per mail een bevestiging ontvangen van mijn bestelling.

Na drie weken wachten - op de website werd om begrip verzocht voor langere afhandelingstermijnen als gevolg van de grotere vraag wegens Covid-19 - heb ik de winkel proberen te contacteren: per e-mail, via het contactformulier op de website, per telefoon en per sms, telkens herhaaldelijk. Geen enkele reactie, de telefoon lijkt niet verbonden te zijn.

Daarop heb ik fitnessboetiek.nl een brief gestuurd, per aangetekende post, met de boodschap dat ik mijn bestelling wens te annuleren en het door mij betaalde bedrag wens terug te krijgen. Ook hierop is tot dusver geen reactie gekomen.

Dat een bedrijf wegens de huidige uitzonderlijke situatie niet even snel kan reageren als gewoonlijk, begrijp ik volkomen. Helemaal niet reageren, en het niet leveren van producten die nochtans op voorraad zijn: dat kan voor mij niet door de beugel.

De oplossing

Ik wens mijn bestelling te annuleren en het betaalde bedrag volledig terug te krijgen. Mijn bestelling is namelijk na vijf weken nog niet geleverd en de verkoper reageert niet op mijn verzoeken om informatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fitnessboetiek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1606223939
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens de service Track-and-Trace van de Luxemburgse Post is de aangetekende brief die ik Fitnessboetiek heb doen toekomen, op 28 november 2020 in ontvangst genomen. Een reactie heb ik echter nog altijd niet gekregen, ondanks hernieuwde pogingen via mail, contactformulier op de website enz. Ik ben nu bezig een klacht in de dienen bij de politie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fitnessboetiek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen