Wij vinden dat Fitnessboetiek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fitnessboetiek.nl: Geen levering ruim een maand na bestelling, en absolute radiostilte van de kant van het bedrijf
Details
De klacht
Ik heb op 29 oktober een bestelling geplaatst bij fitnessboetiek.nl, voor producten die volgens de website op dat moment allemaal op voorraad waren. Ik heb meteen betaald met VISA en per mail een bevestiging ontvangen van mijn bestelling.Na drie weken wachten - op de website werd om begrip verzocht voor langere afhandelingstermijnen als gevolg van de grotere vraag wegens Covid-19 - heb ik de winkel proberen te contacteren: per e-mail, via het contactformulier op de website, per telefoon en per sms, telkens herhaaldelijk. Geen enkele reactie, de telefoon lijkt niet verbonden te zijn.
Daarop heb ik fitnessboetiek.nl een brief gestuurd, per aangetekende post, met de boodschap dat ik mijn bestelling wens te annuleren en het door mij betaalde bedrag wens terug te krijgen. Ook hierop is tot dusver geen reactie gekomen.
Dat een bedrijf wegens de huidige uitzonderlijke situatie niet even snel kan reageren als gewoonlijk, begrijp ik volkomen. Helemaal niet reageren, en het niet leveren van producten die nochtans op voorraad zijn: dat kan voor mij niet door de beugel.
De oplossing
Ik wens mijn bestelling te annuleren en het betaalde bedrag volledig terug te krijgen. Mijn bestelling is namelijk na vijf weken nog niet geleverd en de verkoper reageert niet op mijn verzoeken om informatie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.