Klacht Fitnessboetiek.nl: Niet geleverde bestelling/geen contact

J. Kleinloog

Ik heb naar aanleiding van advertenties van een secundaire verkoper op bol.com, een bestelling geplaatst op de directe site van fitnessboetiek.nl (waarna werd verwezen). De reden hiervoor was de beduidend goedkopere artikelen op de directe site. Dit was voorafgaand aan de kerst, op 12 december 2015. Deze is toen direct via ideal betaald. Desondanks werd mijn bestelling niet in behandeling genomen. Wat bleek is dat de website in overname zat. Oude eigenaar was MAFonlinestores, nieuwe eigenaar is sport en play shop. De zaken waren echter niet op orde. MAFonlinestores bleek onbereikbaar, om die reden heb ik via bol.com contactgegevens van fitnessboetiek gekregen. Ondertussen was het leveren van het product niet meer nodig, dus geld retour gevraagd. Zij gaven aan het probleem op te lossen met MAFonlinestores. Na verschillende herinneringen te hebben gestuurd en gevraagd te hebben naar de voortgang, heb ik geen duidelijkheid ontvangen. Telefoon is nooit bereikbaar.

Graag zo snel mogelijk het betaalde bedrag (inclusief verzendkosten, aangezien de bestelling nooit verzonden is) terug gestort op mijn rekenen. Dit betekent een bedrag van 44,85euro. Of dit bedrag van MAFonlinestores of van sport en play shop komt maakt mij niet uit. Als ik het maar zo snel mogelijk krijg, dan kunnen de bedrijven het daarna onderling uitvechten.

Wij vinden dat Fitnessboetiek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fitnessboetiek.nl?