Klacht Fitnessdigital: FitnessDigital weigert klacht vanwege aangepaste en dubieuze garantiebepaling

M Lamers

Heb een Jawbone up3 fitnessbandje iets meer dan een jaar geleden aangeschaft met 2 jaar garantie. Nu er een probleem is (bandje gebroken), blijkt FD de up3 niet meer te verkopen en is de garantie voor vergelijkbare producten, zoals de up24, aangepast naar 2 jaar, maar bandje 6 maanden (mm, hoe zou dat komen?).

Op basis van aangepaste garantiebepaling willen ze verder niets doen. Zelfs antwoorden op email verloopt dramatisch. Heb hen diverse keren gevraagd om in te gaan op mijn argumenten, maar krijg steeds hetzelfde antwoord: valt niet onder garantie.

Interessant is dat iedere mail begint met: We hopen dat hiermee uw vraag beantwoordt is, zoniet, neem dan nogmaals contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor u op kunnen lossen.

Ik wil een andere oplossing dan: valt niet onder de garantie en daarnaast compensatie of een vervangend product

M Lamers
    Ik moet zelf reageren om de klacht open te houden. Fitnessdigital lijkt hier helemaal niet actief...
    Fitnessdigital
    De garantie van de Jawbone producten is inderdaad 2 jaar, en alhoewel Jawebone zelf helemaal geen garantie geeft bij 'normale slijtage' geeft fitnessdigital 6 maanden garantie in deze gevallen.

M Lamers
Fitnessdigital heeft niet werkelijk gereageerd, alleen maar de standaard reactie die ik per email ook al een aantal keren heb ontvangen. En meteen gezegd dat het hun laatste reactie is. Erg flauw. Ze zijn niet op mijn argumenten ingegaan. Ik heb inmiddels een nieuwe klacht aangemaakt: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/fitnessdigital/klachten/fitnessdigital-weigert-klacht-vanwege-aangepaste-en-dubieuze-garantiebepaling%2C-deel-2/details?complaintId=84576638-861f-43f9-bc05-a73501f29530

Ook een klacht indienen over Fitnessdigital?