Opgelost door Fitnessdigital: Nieuwe loopband van € 1.499,-- binnen paar weken kapot en niet meer te gebruiken€

WimvB

In augustus 2020 een loopband bij dit bedrijf gekocht. Helaas binnen enkele weken (1e week van oktober) een defect. Alles direct netjes gemeld. Nog steeds niet verholpen. De nieuwe loopband is nu al 7 weken onbruikbaar. Ik zal nu een ingebrekestelling toe laten komen.

Het gebrek binnen nu (24-11-2020) en 14 dagen te herstellen.

Fitnessdigital is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nog niet opgelost
    WimvB
    Nog steeds niet opgelost. Wel een reactie ontvangen: Wij (fitnessdigital) hebben ICON gevraagd om de ophaling te regelen zodat wij het bedrag van uw bestelling naar u terug kunnen storten.
    Dus nog niet opgelost.
    WimvB
    Vandaag is de loopband gerepareerd. Het bleek een fout in de grote printplaat. Hulde aan het service bedrijf Fitness Service & Support BV uit Roosendaal voor de reparatie. Alles bij elkaar kan ik concluderen dat deze bizarre affaire is te wijten aan de gebrekkige communicatie door ICON en het hoofdzakelijk reactief reageren van Fittnesdigital. Kom op mensen, PAK DE VERBETERPUNTEN OP: DOE HIER WAT AAN!!!!!

WimvB

Ook een klacht indienen over Fitnessdigital?