Opgelost door Fitnessdigital: Nieuwe loopband van € 1.499,-- binnen paar weken kapot en niet meer te gebruiken€

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 497589
Gebruiker
WimvB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In augustus 2020 een loopband bij dit bedrijf gekocht. Helaas binnen enkele weken (1e week van oktober) een defect. Alles direct netjes gemeld. Nog steeds niet verholpen. De nieuwe loopband is nu al 7 weken onbruikbaar. Ik zal nu een ingebrekestelling toe laten komen.

De oplossing

Het gebrek binnen nu (24-11-2020) en 14 dagen te herstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fitnessdigital is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    WimvB
    Datum
    Nog niet opgelost
  2. Auteur
    WimvB
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Wel een reactie ontvangen: Wij (fitnessdigital) hebben ICON gevraagd om de ophaling te regelen zodat wij het bedrag van uw bestelling naar u terug kunnen storten.
    Dus nog niet opgelost.
  3. Auteur
    WimvB
    Datum
    Vandaag is de loopband gerepareerd. Het bleek een fout in de grote printplaat. Hulde aan het service bedrijf Fitness Service & Support BV uit Roosendaal voor de reparatie. Alles bij elkaar kan ik concluderen dat deze bizarre affaire is te wijten aan de gebrekkige communicatie door ICON en het hoofdzakelijk reactief reageren van Fittnesdigital. Kom op mensen, PAK DE VERBETERPUNTEN OP: DOE HIER WAT AAN!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WimvB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fitnessdigital?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen