Opgelost door Fitnessdigital: Ordernummer 1067358 Datum 28/09/2017 nog steeds niet geleverd

Danny V.

Op 29.09.2017 doe ik een bestelling van : Adidas 6ft - 180cm (25mm) Rechte Halterstang, met de vermelding : "Op dit moment is één of meer van de door u bestelde producten niet op voorraad. Wij wachten op informatie van de leverancier over de verwachte leveringsdatum in ons magazijn. Zodra de voorraad binnen is wordt uw bestelling verwerkt en verstuurd." Op 06 .10.2017 doe ik een email met de vraag wanneer ik mijn bestelling mag verwachten en het antwoord was op 09.10.2017 : "Als het goed is kunnen wij de Adidas 6ft - 180cm (25mm) Rechte Halterstang vandaag of morgen gaan versturen.
Vervolgens levering in drie werkdagen met GLS. U ontvangt automatisch een email wanneer de bestelling uit ons magazijn vertrekt.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag."
NIET DUS, tot op heden 12.10.2017 heb ik dus mijn bestelling nog altijd niet ontvangen, heb dus terug een email gedaan en een telefoontje, maar deze konden ze niet beantwoorden omdat er inventaris was !!!!???

Levering of terugbetaling van 69,90 €

Fitnessdigital
    Beste klant, het spijt ons zeer dat wij de bestelling nog niet hebben kunnen leveren. Indien u contact opneemt met de klantenservice kunnen wij uw bestelling veranderen of annuleren, zonder problemen. Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, het klantenservice team

Danny V.
Bestelling geannuleerd en geld teruggestort

Ook een klacht indienen over Fitnessdigital?