Klacht Fitshop.nl: Loopband stuk na 3 dagen stuk en na 2 weken nog niet gemaakt en geen reactie op de mails

j

Loopband na 3 dagen stuk en geen reactie meer na een week

Gedeelte Lijke ontbinding en snel maken of ontbinding en geld terug

Fitshop.nl
    Goedemorgen. Ik heb uw reclamatie even bekeken en ik zie dat er gewoon onder garantie een serviceafspraak gepland is om het op te lossen. Daarnaast zie ik dat u zowel telefonisch contact hebt gehad als per e-mail en u ook in de winkel langs ben geweest en daarna uw 'klacht' op deze website geplaatst heeft. Ik begrijp dus niet wat u bedoelt met "en geen reactie meer na een week". De serviceafspraak staat dus gewoon gepland. Indien u verder nog wensen heeft kunt u uiteraard contact opnemen. Ik beschouw uw bericht op deze website daarom als afgehandeld.

j
Ik ben niet langs de winkel gegaan ,en de loopband is na 3 dagen stuk en ik heb een mail gekregen na 4 dagen dat u een mail stuurt dat u op zoek gaat naar een monteur. Ik heb zelf vrijdag er na gebeld voor een monteur, en duurt 2 weken voordat de monteur langs komt dit kan niet na mijn oordeel en vandaar deze klacht . Ik heb geen vertrouwen meer in de loopband dus ik wil hier een gepaste oplossing voor .mvg van b

Ook een klacht indienen over Fitshop.nl?