Klacht Fitshop.nl: Loopband stuk na 3 dagen stuk en na 2 weken nog niet gemaakt en geen reactie op de mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457650
Gebruiker
j
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Loopband na 3 dagen stuk en geen reactie meer na een week

De oplossing

Gedeelte Lijke ontbinding en snel maken of ontbinding en geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Fitshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen. Ik heb uw reclamatie even bekeken en ik zie dat er gewoon onder garantie een serviceafspraak gepland is om het op te lossen. Daarnaast zie ik dat u zowel telefonisch contact hebt gehad als per e-mail en u ook in de winkel langs ben geweest en daarna uw 'klacht' op deze website geplaatst heeft. Ik begrijp dus niet wat u bedoelt met "en geen reactie meer na een week". De serviceafspraak staat dus gewoon gepland. Indien u verder nog wensen heeft kunt u uiteraard contact opnemen. Ik beschouw uw bericht op deze website daarom als afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben niet langs de winkel gegaan ,en de loopband is na 3 dagen stuk en ik heb een mail gekregen na 4 dagen dat u een mail stuurt dat u op zoek gaat naar een monteur. Ik heb zelf vrijdag er na gebeld voor een monteur, en duurt 2 weken voordat de monteur langs komt dit kan niet na mijn oordeel en vandaar deze klacht . Ik heb geen vertrouwen meer in de loopband dus ik wil hier een gepaste oplossing voor .mvg van b
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fitshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen