Klacht Fitslim.nl: Jobacom (Fitslim) komt afspraken niet na en weigert retourzendingen

famversteeg

Enkele weken geleden hebben wij via de website van Jobacom Pharma drie pakken Fitslim gekocht. We kozen hiervoor omdat we bij 2 pakken de 3e gratis kregen. Na lang op de producten te moeten wachten en verschillende herinneringsmails- en telefoontjes kregen we alsnog het product binnen.

Na proberen waren we niet tevreden (kwaliteit/effect was duidelijk minder dan van vergelijkbare producten). We wilden dus de twee niet aangebroken pakken retourneren. Daarvoor moest er een formulier worden ingevuld, wat we hebben gedaan. Na ruim een week van geen antwoord, hebben we geprobeerd te mailen, wederom geen antwoord. Na een herinneringsmail kregen we eindelijk wel een antwoord met een verhaaltje over het succes van het product en hoe een diëtiste ons zou kunnen helpen. Hier waren we niet in geïnteresseerd en hebben dit per direct gemeld.

Vervolgens na meerdere herinneringsmailtjes en vier telefoontjes kwam uiteindelijk de aap uit de mouw: We konden niet retourneren omdat het een speciale a

Terugstorting van 2/3 van het aankoopbedrag voor de 2 ongebruikte verpakkingen) en excuses voor de belabberde communicatie.

Wij vinden dat Fitslim.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fitslim.nl?