Klacht Fixertape.nl: Bestelling/product is betaald maar wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 458509
Gebruiker
Lieke72
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Levering van mijn betaalde bestelling blijft uit. Ik heb het bestelde product voor een bepaald doel nodig maar het duurt nu te lang, ik heb het 6 weken geleden besteld, het zou snel binnenkomen. Over 2 weken is het te laat. Ik wil het nu hebben en anders heb ik het simpelweg niet meer nodig. Ik zou daarom de bestelling willen annuleren, "dat kan niet in deze fase van het proces", volgens Fixer tape. Ik heb verschillende e-mails gestuurd en steeds krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben, het is onderweg, het komt wel. ik heb het niet meer nodig na volgende week.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug zodat ik het product wat ik nodig heb ergens anders kan gaan halen.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fixertape.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen