Klacht Fixet: draad breekt steeds af

W. Oosterveld

Ik heb een wolf RQ 250 al enkele jaren, maar slechts enkele malen gebruikt omdat de draad steeds in het spoeltje verdwijnt.
Nu ik rugklachten heb, heb ik hem nog eens geprobeerd en steeds hetzelfde liedje.
Ik was er zat van en ben naar de winkelier (Fixet in Loppersum) gegaan wat ik fout doe.
De verkoper vertelde mij een zelfde apparaat te hebben en in de container heeft gegooid.
Tevens was er op dat moment nog een klant die hetzelfde probleem met dit apparaat heeft gehad.
Er zijn veel klachten over dit apparaat zei de verkoper en ze verkopen hem ook niet meer.
Ik had geen bon meer, dus zat er niks anders op dan een nieuwe te kopen en de oude daar achtergelaten en willen hem niet opsturen.

Heb geen bon meer, dus heb nieuwe moeten kopen, had verwacht dat ik hem in kon ruilen met korting.
Dus een tegoedbon eventueel

Wij vinden dat Fixet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

W. Oosterveld
    Waardeloze oplossing en zeer slechte service

Ook een klacht indienen over Fixet?