Klacht Fixet: niet functioneren raamhor

Klachtnummer
# 109565
Gebruiker
sien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb bij fixet een raamhor laten plaatsen op 20-11-2014 kosten hor73.60 monteren 41.40 na 2 maand liep het gaas er al langs er konden zo insecten binnen na herhaald contakt werd mij 3 maal een nieuwe. aangeboden eenmaal bijbetaling 90 euro toen 50 en toen 45 na dat ik zei lid te zijn van consumentenbond werd het gratis maar nu hebben ze vanmorgen het hor opgehaald ze hebben niks gezegd over de tijd van een nieuwe mijn man is allergisch voor bijen en wespen en het betreft de slaapkamer

De oplossing

heel snel een nieuwe inclusief monteren ik wil waar ik voor heb betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fixet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fixet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen