Fixjeiphone.nl

actief

Over ons

FixjeiPhone is de grootste iPhone reparatie website van de Benelux en bestaat sinds 2013. Door middel van uitgebreide reparatie handleidingen (inclusief uitgebreide video’s) kan je zelf je iPhone, iPad, Macbook, iMac of Samsung repareren. Naast het aanbieden van gratis reparatie handleidingen is het mogelijk om in de webshop iPhone, iPad, Macbook, iMac en Samsung onderdelen te kopen. Ook alle andere benodigdheden die je nodig hebt voor het uitvoeren van de reparaties zijn te koop in de webshop. Elke maand helpen wij tienduizenden bezoekers met het oplossen van hun probleem aan hun iPhone, iPad, Macbook, iMac of Samsung. Inmiddels zijn we door ruim 20.000 mensen beoordeeld met een gemiddeld cijfer van 9,0 en we zijn dan ook erg trots op dit prachtige cijfer!

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
10 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 10 consument(en) de klachtenafhandeling van Fixjeiphone.nl gemiddeld met een 7,0
Bekijk alle klachten over
Fixjeiphone.nl
happy content sad angry
5 2 1 2

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Fixjeiphone.nl?