Klacht Fixjeiphone.nl: Tweemaal defect scherm geleverd, geen retour betaling.

jordi102

Eerst een niet-voorgemonteerd scherm gekocht. Na dit sherm zonder problemen gemonteerd te hebben werkt deze niet goed. Reageert niet goed op aanrakingen.

In overleg alvast een nieuw scherm besteld. Een duurder voorgemonteerd scherm van betere kwaliteit

Het voorgemonteerde scherm was niet netjes voor gemonteerd zoals zou moeten. kabelsconnectoren van het LCD zaten scheef op de schieldplate geplakt. Hierdoor ging bij het monteren de iphone niet dicht, omdat deze tussen het frame kwamen.

Om deze reden het scherm weer gedemonteerd om te bekijken waarom dit gebeurde. Bij de geringste aanraking scheurde 1 van de connectoren af.

Beide schermen gelijktijdig terug gestuurd. Goedkoop scherm 1 goedgekeurd voor retour. Het tweede scherm niet met de melding dat er schade zit aan het product.

Dat de schade is gekomen doordat het scherm foutief voor gemonteerd is wordt niet op in gegaan.

Geld terug zoals verwacht mag worden wanneer er (tot twee keer toe) een product met mankement is geleverd.

Fixjeiphone.nl
    Hallo J. Molling,

Aan de hand van deze klacht hebben wij u teruggebeld en ook nog het voorgemonteerde gedeelte met 3 personen (waarvan 2 ervaren repararateurs) het scherm bekeken. We kunnen alle 3 geen afwijkingen herkennen in dit voorgemonteerde scherm. Het scherm ziet er dus uit zoals het hoort.
    Wij hebben u zojuist gebeld en u gaat ons foto's sturen van wat er volgens u niet goed is.
    We hopen dat hier aan de hand hiervan duidelijker wordt en dat we deze klacht alsnog met je kunnen oplossen.

Graag horen wij van u.

FixjeiPhone Klantenservice
    jordi102
    Na veel contact te hebben gehad niet tot oplossing gekomen.

Fixjeiphone weigert geld terug te geven omdat dit in strijd is met hun algemene voorwaarde.

Dat in dit geval de schade is ontstaan door een verkeerd voorgemonteerd product wordt geen erkenning aan gegeven. Gevolgschade of niet deugdelijk product kennen ze blijkbaar niet.

Over reactie tijden van het bedrijf valt niet te klagen, en de klacht is serieus genomen. Echter komt na vele correspondentie hun antwoord neer op " We hebben er naar gekeken en zien niets verkeerd" en "Bij ons past het wel, dus het is je eigen schuld".

Dat het wel past is logisch, een van de foutief voor-gemonteerde kabels is immers afgebroken, dus komt er ook niets meer tussen het frame en het scherm. Maar ook daar wordt geen erkenning aan gegeven.

Inmiddels bij een andere webshop een scherm besteld, die konden wel in een keer een goed product leveren.

Aangezien Fixjeiphone niet met een oplossing komt zal toekomstige communicatie onder invloed zijn van juridisch advies.

Geen

Ook een klacht indienen over Fixjeiphone.nl?