Klacht Fiyo: ben opgelicht

Klachtnummer
# 324815
Gebruiker
Hettyopgelichtdoor FIYO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Foutieve levering en klant voor oplichter uitgemaakt!

De oplossing

Mijn geld terugstorten i.p.v. mij als fraudeur te bestempelen

1 reactie

  1. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Hoi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je de verkeerde levering hebt ontvangen. Graag kijk ik voor je wat er precies aan de hand is. Zou je een e-mail met daarin je bestelnummer willen sturen naar webcare@fiyo.nl? Alvast bedankt! Groetjes, Michelle

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen