Klacht Fiyo: Bestelling na 4 weken nog steeds niet geleverd, en geen contact mogelijk.

K. Luijk

4 weken geleden een bestelling geplaatst. Na één dag kreeg ik een bericht dat de levering 'iets' langer zou duren omdat het niet op voorraad was. Vreemd want het zou volgens de site binnen 1 dag geleverd worden. Nu, 4 weken later, nog steeds geen levering! Ook geen bericht meer ontvangen waarom o.i.d. al contact gezocht via Facebook, e-mail en via bericht via de website, maar totaal geen reactie. Wat ook echt klantonvriendelijk is is dat er nergens op de website een telefoonnummer te vinden is dus je kunt ze ook niet even telefonisch om uitleg vragen. Ik wil nu mijn geld terug maar daarvoor moet er eerst op een of andere manier contact gekregen worden. Ik ben zeer ontevreden over de hele gang van zaken!

Ik zou graag contact met het bedrijf krijgen zodat het opgelost kan worden. Of de artikelen worden alsnog direct geleverd of mijn betaling retour.

K. Luijk
    Tot op heden nog geen enkele reactie van Fiyo.
    Fiyo
    Bedankt voor uw review. We betreuren te lezen dat u nog een bedrag of goederen tegoed had van Fiyo. Zoals u waarschijnlijk reeds heeft vernomen is Fiyo onlangs failliet verklaard. De webshop is nog bereikbaar, maar sinds het faillissement kunnen er geen bestellingen meer worden geplaatst. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar webcare@fiyo.nl

Ook een klacht indienen over Fiyo?