Klacht Fiyo: Bestelling wordt maar niet geleverd.

Klachtnummer
# 365260
Gebruiker
Nietzoblijeklant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling wordt maar niet geleverd. Voorraadverschil is er aangegeven.
Er kan ook niet duidelijk gecommuniceerd worden naar de klant toe. Ik heb meerdere malen contact opgenomen, maar tevergeefs.... Geen duidelijk antwoord of zelfs geen reactie.

De oplossing

De belofte met "voor 23:59 besteld is morgen bezorgd" raad ik aan om maar weg te halen van de site. Ondertussen meer recensies over dit soort problemen gelezen. Kom met concrete oplossingen. Die WEL waargemaakt kunnen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Hallo, wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Kun je het ordernummer van jouw bestelling mailen naar webcare@fiyo.nl ? Dan ga ik er voor je achteraan. Groeten Ellen

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen