Klacht Fiyo: Fiyo levert te laat en heeft geen service

sad Niet opgelost
BiK

Op basis van artikelcode gezocht op site Fiyo. Onderdeel is uiteindelijk vertraagd geleverd (zoals velen hier reeds gemeld hebben was onderdeel volgens site op voorraad, maar bleek dit na bestellen (en betalen) toch niet het geval).
Echter nu blijkt onderdeel ook niet correct. Sinds 2 november retouraanvraag uit staan, maar bij iedere mail die ik nastuur met verzoek om reactie, volgt een afwezigheids mail... met inhoud: "wij zijn helaas niet in de gelegenheid om te reageren". After care is dramatisch!

Retour aanvraag accorderen en artikel ruilen voor correct item!

BiK
    Erg apart dat Fiyo nergens op reageert. Telefonisch zijn ze ook niet te contacten. Ik adviseer niemand hier nog te bestellen tot er duidelijkheid is. Lijkt er op of bedrijf op omvallen staat, anders ga je zo niet met je klanten om.
    Fiyo
    Bedankt voor uw review. We betreuren te lezen dat u geen reactie ontvangen hebt omtrent uw retour aanvraag. Zoals u waarschijnlijk reeds heeft vernomen is Fiyo onlangs failliet verklaard. De webshop is nog bereikbaar, maar sinds het faillissement kunnen er geen bestellingen meer worden geplaatst. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar webcare@fiyo.nl

BiK
Helaas is mijn verwachting uitgekomen... fiyo is failliet. Dat was dus kennelijk ook de reden dat er niet gereageerd werd en ik uiteindelijk ook geen aanbod heb gehad om alsnog het juiste artikel te krijgen. Vraag me alleen af of er nu geld gemaakt is van voorraad en dus bewust verkeerde items zijn verstuurd?

Ook een klacht indienen over Fiyo?