Klacht Fiyo: Geen antwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404401
Gebruiker
Bert van Lier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkeerd artikel besteld
binnen 30 dagen retourformulier aangevraagd
netjes ingevuld,
Antwoord Fiyo : We hebben de retouraanvraag in goede orde ontvangen. We gaan jouw retour snel beoordelen en informeren je vervolgens per e-mail over de vervolgstappen.

inmiddels twee weken verder maar nog geen email ontvangen
email gestuurd
antwoord Fiyo : Bedankt voor je bericht. Helaas zijn wij momenteel niet in de gelegenheid om jouw vraag te beantwoorden.
Volgens mij zijn ze van maandag tot en met vrijdag open !!!!!

De oplossing

Antwoord geven

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bert van Lier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden dit is wat ze melden in de mail :. Zoals u waarschijnlijk reeds heeft vernomen is Fiyo onlangs failliet verklaard. Nou,ik heb helemaal niks vernomen en al helemaal niet van Fiyo. of ik het artikel nog terug kan sturen en geld terug krijg zal ook nog maar de vraag zijn. Het gaat me nog geeneens zo om het geld maar FIYO, GEEF DE KLANT INFORMATIE !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen