Opgelost door Fiyo: geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 394919
Gebruiker
opa paul
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo ik heb 2 oktober een koolstof filter bestelt en betaalt maar niets ontvangen ook geen bevestiging.
ben al een paar dagen bezig jullie te bereiken maar zie nergens een telefoon nummer
P.pirets

De oplossing

een koolstof filter sturen zanussi type 20

1 reactie

  1. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag!

    Ik heb meteen even jouw bestelling erbij gepakt en zie dat er een typfoutje in je mailadres zit, er staat namelijk@knmail.nl en dat moet denk ik zijn @kpnmail.nl Dit heb ik meteen voor je aangepast en de verzendbevestiging is meteen verstuurd. Jouw pakket ligt sinds 3-10-2019 klaar op het afhaalpunt, deze track & trace code zal ik ook meteen naar je mailen!

    Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Groeten,
    Ellen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
opa paul
Datum
Uiteindelijke oplossing
het is goed opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen