Opgelost door Fiyo: Late levering is niet te annuleren!

content Opgelost
Dwarkasing

Bestelde producten kunnen door een voorraadverschil niet direct worden geleverd en worden met spoed besteld. Terwijl bij het bestellen staat dat het voorradig is. Na ruim een week geen bericht heb ik de bestelling per mail geannuleerd. Geen reactie hierop ontvangen. Op de site staat een link om de bestelling te annuleren maar vervolgens is er geen mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Een bestelling bij de fabrikant is moeilijk te annuleren volgens de site.
Geen telefoonnummer te vinden voor contact. In de algemene voorwaarden wordt een telefoonnummer genoemd maar wordt niet opgenomen als je belt.

Mijn bestelling annuleren en mijn geld terugstorten op mijn rekening.

Fiyo
    Ha, bedankt voor je review! Je bestelling is inderdaad vertraagd door een voorraadverschil, excuses hiervoor. Door drukte op onze klantenservice hebben wij jouw verzoek per mail helaas nog niet kunnen oppakken. Wel kan ik je nu bevestigen dat je bestelling is geannuleerd en dat het aankoopbedrag aan je is gecrediteerd! Zoals aangegeven op de website en op het bandje van de telefoon, zijn we per mail maar ook per chat bereikbaar. Nogmaals excuses voor het ongemak! Groetjes, Dalila

Dwarkasing
Bestelling annuleren en geld teruggestort. Afspraken zijn nagekomen. Jammer dat ze verder de gebruikelijke smoesjes bedenken om de slechte service goed te praten. Opeens hebben ze het niet te druk om op mijn klacht te reageren.

Ook een klacht indienen over Fiyo?