Opgelost door Fiyo: Late levering is niet te annuleren!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387791
Gebruiker
Dwarkasing
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelde producten kunnen door een voorraadverschil niet direct worden geleverd en worden met spoed besteld. Terwijl bij het bestellen staat dat het voorradig is. Na ruim een week geen bericht heb ik de bestelling per mail geannuleerd. Geen reactie hierop ontvangen. Op de site staat een link om de bestelling te annuleren maar vervolgens is er geen mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Een bestelling bij de fabrikant is moeilijk te annuleren volgens de site.
Geen telefoonnummer te vinden voor contact. In de algemene voorwaarden wordt een telefoonnummer genoemd maar wordt niet opgenomen als je belt.

De oplossing

Mijn bestelling annuleren en mijn geld terugstorten op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ha, bedankt voor je review! Je bestelling is inderdaad vertraagd door een voorraadverschil, excuses hiervoor. Door drukte op onze klantenservice hebben wij jouw verzoek per mail helaas nog niet kunnen oppakken. Wel kan ik je nu bevestigen dat je bestelling is geannuleerd en dat het aankoopbedrag aan je is gecrediteerd! Zoals aangegeven op de website en op het bandje van de telefoon, zijn we per mail maar ook per chat bereikbaar. Nogmaals excuses voor het ongemak! Groetjes, Dalila

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dwarkasing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling annuleren en geld teruggestort. Afspraken zijn nagekomen. Jammer dat ze verder de gebruikelijke smoesjes bedenken om de slechte service goed te praten. Opeens hebben ze het niet te druk om op mijn klacht te reageren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen