Klacht Fiyo: Na diverse mails krijg als antwoord dat ze HELAAS het bedrag niet kunnen retourneren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401998
Gebruiker
Flyomach#223
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het niet leveren na betaling van een artikel van Fiyo

De oplossing

Graag het betaalde bedrag aan mij retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiyo is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Flyomach#223
    Datum
    Bij Fiyo een onderdeel besteld en via ING betaald, daarop heeft geen levering plaats gevonden.
    Word door Fiyo aan het lijntje gehouden
    Het is gelukkig geen groot bedrag, maar het gaat mij om het principe.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Flyomach#223
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf is reeds failliet verklaard.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen