Klacht Fiyo: Niets geleverd, geen geld terug

Klachtnummer
# 402622
Gebruiker
bke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Net als bij andere klanten kwam na de bestelling de melding dat de levering vertraagd was vanwege een voorraadverschil. Daarna nooit meer iets gehoord. Als we er nu een mail achteraan sturen komt de standaard mail terug "Helaas zijn wij momenteel niet in de gelegenheid om jouw vraag te beantwoorden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."

De oplossing

Geld teruggeven

2 reacties

  1. Auteur
    bke
    Datum
    Helaas nog niet gehoord. Kan ik nog iets van Fiyo verwachten? Heeft het consequenties dat ze niet op klachten reageren?
  2. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor uw review. We betreuren te lezen dat u nog een bedrag of goederen tegoed had van Fiyo. Zoals u waarschijnlijk reeds heeft vernomen is Fiyo onlangs failliet verklaard. De webshop is nog bereikbaar, maar sinds het faillissement kunnen er geen bestellingen meer worden geplaatst. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar webcare@fiyo.nl

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen