Opgelost door Fiyo: Nu na een week nog steeds niet geleverd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 363896
Gebruiker
Almelo123
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Het artikel dat ik besteld heb blijkt bij hen niet op voorraad te zijn. Dat is misleidend. Op de website staat op voorraad.

De oplossing

Dat ik het Tefal handvat nog deze week ontvang. En dat ze de informatie mbt de voorraadeerlijkvermelden.

5 reacties

  1. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Hallo, bedankt voor je review. Het bestelde Tefal handvat was door een voorraadverschil helaas niet op voorraad. Dat is inderdaad heel vervelend en niet de bedoeling, sorry hiervoor. We hebben het onderdeel met spoed voor je besteld. Zoals mijn collega per mail heeft aangegeven verwachten we het onderdeel vandaag weer op voorraad. Uiteraard pakken we het direct voor je in en geven we het meteen mee aan de bezorgdienst zodat zij het de dag erop bij je kunnen leveren. Groeten Ellen
  2. Auteur
    Almelo123
    Datum
    Beste Ellen,

    Mij is niet duidelijk wat er bedoelt wordt met een voorraadverschil. Ik lees dit vaker van mensen die jullie een review sturen. Dit betekent dat er binnen de organisatie wel een update kan plaatsvinden betreffende de verschillen in voorraad. Wat fijn dat het onderdeel met spoed besteld is, maar eigenlijk had dit al een week geleden moeten gebeuren.

    Je collega Dimitri heeft op 30 april aangegeven at het product op 1 mei weer op voorraad zou zijn, en vandaag ontving ik een mail waarin werd aangegeven dat het product pas 4 mei op voorraad is (zie bijlage voor mails). Gelukkig kom jij nu met de mededeling dat het product vandaag (3 mei) weer op voorraad is en ingepakt naar mij opgestuurd gaat worden, met spoed. Mocht het vandaag of morgen niet geleverd zijn, wil ik mijn geld terug.

    Slechte service van jullie bedrijf. Als ik wist dat het product niet op voorraad zou zijn, had ik het bij Tefal zelf besteld en niet via deze omweg.

    Met vriendelijke groet,

    Hermien Dijkstra
  3. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Beste Hermien,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb jouw order vandaag nauwlettend in de gaten gehouden en weer met de leverancier gebeld. Helaas hebben zij mij net medegedeeld dat de levering nogmaals vertraagd is. Ik snap dat dit heel vervelend is en we willen je niet meer langer laten wachten, daarom heb ik op jouw verzoek de bestelling geannuleerd en het geld teruggestort op jouw rekening.

    Nogmaals onze excuses, we vinden het heel vervelend hoe het gelopen is.

    Groeten Ellen
  4. Auteur
    Almelo123
    Datum
    Beste Ellen van Fiyo. Nog steeds is het bedrag van 14.48 niet teruggestort. op mijn rekening. Draagt u daar zorg voor?
  5. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Hermien,
    Ik heb zojuist alle stappen nog een keer doorlopen. Als het goed is moet het bedrag op je rekening staan. Mocht je binnen drie werkdagen nog niks ontvangen hebben dan adviseer ik je om contact met je bank op te nemen omdat het geld hier afgeschreven is.

    Groeten Ellen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Almelo123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet pas na vragen het geld terugstorten. Eerlijk zijn over de voorraad.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen