Opgelost door Fiyo: Service punt DHL gesloten?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 463495
Gebruiker
Bufje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket is afgeleverd op een dhl servicepunt die al 1 week gesloten is. DHL heeft alle pakketjes daar weggehaald.
Waar is mijn pakketje gebleven

De oplossing

Pakketje opnieuw opsturen

2 reacties

  1. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Beste,
    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het ophaalpunt sinds kort gesloten is. Ik zal navraag doen bij DHL wat er met jouw pakketje is gebeurd. De track en trace code heeft vandaag nog wel een update gekregen, echter is het mij nog onduidelijk wat gaat gebeuren. Zodra ik een reactie heb gekregen van DHL zal ik hier bij jou op terugkomen. We gaan het in elk geval oplossen! Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Susan Klantenservice Fiyo
  2. Auteur
    Fiyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, nogmaals dank voor je bericht. Zoals aangegeven zou ik navraag doen bij DHL wat er zou gaan gebeuren met je bestelling. Het pakketje gaat helaas terug komen naar ons magazijn. Ik heb dan ook direct een vervangende bestelling voor je geplaatst, ordernummer 1800519792. Je ontvangt nog een nieuwe verzendbevestiging.
    Hopende je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en het probleem naar tevredenheid opgelost te hebben,
    Vriendelijke groeten,
    Susan
    Klantenservice Fiyo.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bufje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fiyo heeft de bestelling opnieuw verzonden. Het afgifte puntvan DHL is gesloten maar er kon nog steeds als afleveradres gebruikt worden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen