Opgelost door Fiyo: Service punt DHL gesloten?

Bufje

Pakket is afgeleverd op een dhl servicepunt die al 1 week gesloten is. DHL heeft alle pakketjes daar weggehaald.
Waar is mijn pakketje gebleven

Pakketje opnieuw opsturen

Fiyo
    Beste,
    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het ophaalpunt sinds kort gesloten is. Ik zal navraag doen bij DHL wat er met jouw pakketje is gebeurd. De track en trace code heeft vandaag nog wel een update gekregen, echter is het mij nog onduidelijk wat gaat gebeuren. Zodra ik een reactie heb gekregen van DHL zal ik hier bij jou op terugkomen. We gaan het in elk geval oplossen! Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Susan Klantenservice Fiyo
    Fiyo
    Beste, nogmaals dank voor je bericht. Zoals aangegeven zou ik navraag doen bij DHL wat er zou gaan gebeuren met je bestelling. Het pakketje gaat helaas terug komen naar ons magazijn. Ik heb dan ook direct een vervangende bestelling voor je geplaatst, ordernummer 1800519792. Je ontvangt nog een nieuwe verzendbevestiging.
    Hopende je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben en het probleem naar tevredenheid opgelost te hebben,
    Vriendelijke groeten,
    Susan
    Klantenservice Fiyo.

Bufje
Fiyo heeft de bestelling opnieuw verzonden. Het afgifte puntvan DHL is gesloten maar er kon nog steeds als afleveradres gebruikt worden.

Ook een klacht indienen over Fiyo?