Klacht Fjelve.com: Bedrijf geeft aan dat produkt onderweg is, ondanks dat Track & Trace nummer onbekend is bij invoeren

Klachtnummer
# 480047
Gebruiker
NSJ. Ekkel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit is een vervolg op klacht #476439.
Bedrijf levert niet en zei na mijn eerste klacht dat de bestelling onderweg is. Maar bij invoeren van het Track & Trace nummer geeft deze aan dat het nummer onbekend is. Daarom nogmaals een formulier ingevuld en een screenshot van het onbekende nummer in de bijlage.

De oplossing

Of het produkt leveren of mijn geld terugbetalen. Voorkeur voor het tweede, want ik denk niet dat ze gaan leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fjelve.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fjelve.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen