Klacht FKS Holland: Spaken gebroken

Klachtnummer
# 158250
Gebruiker
Myriam06
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In oktober 2015 een vouwfiets gekocht bij FSK HOLLAND.
Eerst kreeg ik hem binnen met defect houder van het spatbord. Na melding kreeg ik netjes een nieuwe houder toegestuurd en deze heb ik zelf gemonteerd.

Echter na een paar maanden gebruik ging mijn achterwiel wiebelen. Bleken er meerdere spaken bij de wielas afgebroken te zijn. Dit terwijl ik mijn fiets normaal gebruik (maar 1x per week een ritje naar het station en naar bestemming) en de rest van de tijd staat hij binnen. Ik verwacht van een deugdelijk product dat de spaken niet zomaar afbreken.

Ik heb meerdere keren via de mail dit aan de kaart gesteld helaas geen reactie.

Gewenste oplossing

Reparatie van de gebroken spaken danwel vergoeding van de (te maken) kosten van de reparatie bij mijn eigen fietsenmaker.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

FKS Holland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over FKS Holland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen