Opgelost door Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: Combineert zaken niet, helpt mensen met schuld nog dieper de schuld in.

content Opgelost
elmarwouters

Ik heb vorige week 1 dossier betaald met een waarde van ongeveer meer dan 500 euro (veel meer), en nu krijg ik deze week weer een nieuwe.

Waarom is dit niet gecombineerd? Wat zijn dit voor waardeloze praktijken? Het is dezelfde klant, zelfde instantie!

Waarom lezen deze mensen niet en denken ze niet fatsoenlijk na. Ik blijf niet iedere week hun salaris verdubbelen of het royale papier van hun (kosten van een exploot, 6 a4tjes met een tekst die dmv Search replace aangepast kan worden) van 90 € per keer betalen. Dit zijn gewoon oplichters die het om niks anders gaat dan mensen met schuld nog dieper hierin te helpen omdat ze dan altijd iemand hebben om geld vandaan te halen. Schande!

Door hun zaken te scheiden in 2 verschillende dossiers, ben ik nu nog steeds niet van deze organisatie af. Ik betaal dubbel (heb de cijfers exact liggen, hun ook) en ik vertik het!

Flanderijn moet als het zelfde kantoor (komt allebei uit Amsterdam, Kabelweg) gewoon dit dossier zonder rente kosten, het is niet mijn probleem dat ze er twee dossiers van maken.

De hoofdsom kan betaald worden, hun administratiekosten/benzineversie/royaal papierbetaling niet.

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Geachte heer Wouters,

uw bericht heb ik uitgezet bij de juiste manager met het verzoek om deze week contact met u op te nemen.

hartelijke groet,
    A.M. van Oorsouw (klachtencoördinator)
    elmarwouters
    Flanderijn is inmiddels met een keurige oplossing gekomen, ik heb gelukkig alleen de hoofdsom hoeven te betalen. Was een fout in hun systeem.

elmarwouters
Flanderijn heeft contact met mij opgenomen, hierbij werd mij verteld dat ik alleen de hoofdsom hoefde over te maken.

Ook een klacht indienen over ?