Klacht Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: Eerst word ik getild door een advocaat en nu probeert Flanderijn ook zijn slag te slaan.

Rik

Flanderijn heeft een brief gestuurd waarin mij gevraagd wordt rechtsbijstandskosten te betalen. Ik heb hun een brief terug gestuurd dat ik alle kosten al betaald had en dat het eigenlijk onterecht was dat ik de kosten moest betalen. Dit omdat het geen zin had om te procederen. Ik als leek ga er van uit dat een advocaat eerlijk is en daar ook naar handelt. De advocaat van Pontius advocaten verzuimde om mij te vertellen dat een rechtszaak in mijn geval geen zin had. Dit moest de rechter hem vertellen tijdens de zitting. "Dat weet u toch?" vroeg de zittende rechter toen aan de advocaat. De advocaat zat toen met een mond vol tanden. Flanderijn stuurt mij inmiddels een tweede brief met daarin dat zij erbij blijven en dat ik moet betalen omdat ik een rechtszaak tegen het pensioenfonds had aangespannen. Op 19 februari heb ik hun een brief terug geschreven met de vraag hoe zij erbij komen dat ik een rechtszaak tegen het pensioenfonds heb gehad. Ik heb nl. nooit een rechtszaak tegen het pensioenfonds gehad. Tot de dag van vandaag hebben zij mijn brief niet beantwoord. Zij hadden gister mijn voicemail ingesproken waarbij zij niet eens hun bedrijfsnaam vermeld hadden, alleen de naam van degene die gebeld had, het dossiernr. en hun telnr. Vandaag had ik ze dus teruggebeld en gevraagd waarom zij gebeld hadden. Het ging dus over deze zaak. Dus vanaf 19 februari 2019 tot nu wacht ik op antwoord. Flanderijn kan mij tot nu toe geen fatsoenlijk antwoord geven. Het kan toch niet zo zijn dat incassobureaus maffiapraktijken erop na houden alleen maar omdat zij zaakjes in bulk overkopen van bedrijven om zo hun geld te verdienen?

Laat Flanderijn maar bewijzen dat ik een rechtszaak tegen het pensioenfonds aan had gespannen. Tot nu toe heb ik daar geen antwoord op gekregen. Advocatenkantoren als Pontius advocaten zorgen ervoor dat mensen geen vertrouwen meer hebben in advocaat.

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Geachte H. Bharos,

uw klacht hebben wij ontvangen. De klacht is uitgezet aan de juiste manager. De manager pakt uw klacht op en geeft u binnen 14 dagen een antwoord.

hartelijke groet,
    A.M. van Oorsouw (klachtencoordinator)

Ook een klacht indienen over ?