Opgelost door Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: Flanderijn accepteert geen betalingsbewijzen!

Heleen

Flanderijn accepteert geen betalingsbewijzen! Hun opdrachtgever heeft aangegeven dat er een betalingsachterstand zou ontstaan m.b.t. de premie zorgverzekering. Dit is niet het geval er zijn betalingsbewijzen.
Wij hebben Flanderijn de bankafschriften toegestuurd, we zijn er langs geweest, maar tot op heden weigert dit incassobureau deze bewijzen te accepteren. Bizar!
Je zou toch denken dat juist een incassobureau in zijn handjes moet knijpen, om van de opdrachtgever nog maar te zwijgen, dat het bewijs van betaling is aangedragen. En zo zijn we al 3 jaar bezig...lekker verdienen Flanderijn!

Flanderijn is verplicht de betalingsbewijzen die wij hen geleverd hebben te accepteren.
Het is bizar dat een incassobureau dit niet doet, terwijl bij een betalingsachterstand de eerste vraag is of er betaalbewijzen zijn.
Deze zijn er, Flanderijn heeft ze ontvangen om deze bewijzen vervolgens volledig te negeren! Wat moeten wij nog meer doen om aan te geven dat alles voldaan is?
Een incassobureau op Flanderijn afsturen??????

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Beste C. Bree,

om uw bericht in behandeling te nemen hebben wij uw geboortedatum nodig. Stuurt u ons een e-mail naar verzoeken.juristen@flanderijn.nl

hartelijke groet,

A.M. van Oorsouw

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Beste heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail in ons dossier 6518327 in goede orde ontvangen.

Uw klacht heb ik zojuist doorgestuurd naar de manager van de betreffende afdeling.

S. Autar
    Flanderijn
    Heleen
    Zojuist telefonisch contact gehad met Flanderijn.
    Dankzij hun inzet is nu duidelijk dat ik in mijn recht sta en dat de termijnbetalingen waren voldaan. Hier zijn wij ruim 3 jaar mee bezig geweest.
    VGZ/Bewuzt heeft gefaald, administratie niet op orde, amper communicatie.
    Zowel wij, als Flanderijn zijn hierdoor gedupeerd.
    Ik ben wel van mening en dat heb ik ook gezegd, dat Flanderijn zorgvuldiger dient om te gaan met consumenten, want helaas zijn mijn ervaringen met Flanderijn tot vandaag niet prettig geweest. Ik werd benaderd op een manier alsof ik bij voorbaat niet in mijn gelijk stond en dat mag niet meer gebeuren, want...stel dat ik had betaald? Geld kwijt terwijl het dus inderdaad niet nodig is geweest en dat alles was voldaan.

Heleen
Flanderijn heeft mij alleen laten weten dat zij stoppen met de vordering, waarom werd ons niet verteld. Nog steeds geen duidelijkheid dus. Inmiddels is er telefonisch contact geweest op een zeer prettige manier.

Ook een klacht indienen over ?