Opgelost door Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: Flanderijn trekt zich van mijn verweer aangaande het niet bestaan van een overeenkomst niets aan.

content Opgelost
Beek91

Flanderijn legt bij mij een claim neer van een bedrijf waarmee ik nooit een overeenkomst heb gesloten. Ik zou mogen verwachten dat Flanderijn voor zij een tot een incasso procedure overgaat onderzoekt of de claim gerechtvaardigd is. Ik heb stellig de indruk dat dit in mijn geval niet is gebeurd en Flanderijn derhalve blindvaart op de informatie die de gerechtsdeurwaarder krijgt van de opdrachtgever. Dat incassobureaus zich hier nogal eens aan schuldig maken is bekend, maar ik zou van een gerechtsdeurwaarder anders mogen verwachten.

Ik verwacht dat Flanderijn de wet respecteert en zijn opdrachtgever laat weten dat er vanwege het niet bestaan van een overeenkomst een claim ongerechtvaardigd is.

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Geachte heer Ter Beek,

uw klacht hebben wij ontvangen. De klacht heb ik uitgezet bij de juiste manager. U krijgt van hem bericht.

hartelijke groet,

A.M. van Oorsouw
    Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    De manager heeft telefonisch contact opgenomen met u op 24 mei. U hoort krijgt in week 24 een reactie van deze manager.

groet,
    A.M. van Oorsouw
    Beek91
    Vooralsnog lijkt het erop dat mijn klacht correct wordt afgehandeld, c.q. dat Ennatuurlijk B.V. geen recht heeft op een claim jegens mij en het niet bestaan van een overeenkomst wordt erkend, alsmede de onoirbare praktijken van voornoemd bedrijf.
    Beek91
    Flanderijn heeft de zaak in beraad. De deurwaarder erkent het niet bestaan van een overeenkomst, waarmee de claim van Ennatuurlijk komt te vervallen.

Beek91
Door tussenkomst van Flanderijn ziet Ennatuurlijk in dat er niet anders opzit dan mij af te sluiten, en dat zonder meer.

Ook een klacht indienen over ?