Klacht Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: Geen nieuwe brief

Klachtnummer
# 194513
Gebruiker
frank
Datum
0 reacties

Details

De klacht


4-11-2016 Incasso gekregen van Flanderijn. van Eck dat ik een betalingsachterstand heb van 2 maanden (oktober, november 2016).
bedrijf opgebeld om te zeggen dat november per ideaal betaald is in oktober .( is bekend bij het bedrijf)Iik heb ze gevraagd om een andere incasso omdat de incasso niet klopt.
Antwoord wat ik gekregen heb nee meneer dat doen we niet.
maar dat is een te grote moeite blijkbaar voor ze.
Ik moet wel alles in orde hebben, terwijl er onterechte bedragen staan waar over rente word berekend.
Daar ben ik niet mee eens.
Ik heb een melding gedaan dat ik een klacht ging indienen.

De oplossing

Nieuwe incasso die wel correct is opgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flanderijn Gerechtsdeurwaarders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen