Klacht Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: Onterechte onzorgvuldige incasso procedure

Huurder 249

Flanderijn stuurt een incassobrief, met een betalingstermijn van 3 dagen weekend inclusief. Daarbij is door de opdrachtgever geen herinnering aanmaning of iets in die trant gestuurd. Er is dus onvoldoende onderzoek gedaan voordat een consument op brutale wijze een dreigbrief wordt gestuurd. Deze brief is daarbij ook nog eens niet ondertekend, niet voorzien van enige onderbouwing en slechts 1 verwijzing naar een Luxemburgse Bv zonder contactpersoon of gemachtigde.
Oplossen van het probleem is zodoende ook bijna onmogelijk.

Een conversatie opent of met harde bewijzen komt dat er een rechtmatige onbetwiste vordering bestaat

Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Beste meneer Diepenhuis,

Uw bericht hebben wij vandaag ontvangen. Zojuist heb ik de juiste manager geïnformeerd over uw bericht. De manager neemt contact met u op.

Klachtencoördinator
    Flanderijn
    Huurder 249
    Contact is opgenomen, zeer vriendelijk. De aanmaning was nooit verstuurd door mvgm, de woning beheerder, ook heeft de deurwaarder het compensatie voorstel dat al een aantal maanden bij beheerder en verhuurder ligt onder aandacht gebracht. Ik verwacht daar verder weinig van. Maar de service was prima. Helaas blijkt de korte betalingstermijn gebruikelijk te zijn evenals de ondertekening met een afdeling ipv een persoon..

Ook een klacht indienen over Flanderijn Gerechtsdeurwaarders?