Klacht Flanderijn Gerechtsdeurwaarders: onzinnige escalatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469543
Gebruiker
SNAPPCAR SNAPPED
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gigantische papierwinkel voor 1x een maand niet betalen van mijn zorgpremie

De oplossing

Ik wil de premie ten allen tijde gewoon betalen kunnen bij ZilverenKruis.

1 reactie

  1. Auteur
    Flanderijn Gerechtsdeurwaarders
    Datum
    Beste heer Bollweg,

    Uw bericht hebben wij vandaag ontvangen.
    Zojuist heb ik de juiste manager geïnformeerd over uw bericht. De manager neemt contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtencoördinator
    Flanderijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SNAPPCAR SNAPPED
Datum
Uiteindelijke oplossing
Flanders is niet bij machte om hun organisatie zo in te richten dat ik sprak met iemand met meer dan gebruikelijke bevoegdheden, kennis van mogelijkheden. Ik kreeg het gevoel te maken te hebben met een doodgewone medewerker. Heel logisch dat deze geen oplossing kon bedenken met mij samen. Schandalig dat ze niet ingericht zijn op deze manier en alleen zoveel mogelijk geld binnenharken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Flanderijn Gerechtsdeurwaarders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen