Wij vinden dat Flashfashionstore.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Flashfashionstore.com: Bestellen, betalen en niet leveren
Details
De klacht
Op 10 oktober bestelde ik een legging omdat ik 2 weken later ging trouwen.Alleen een bevestiging van mijn bestelling per mail ontvangen, maar toen ik na de bruiloft nog steeds niets ontvangen had heb ik een mailtje gestuurd aan de eigenaresse van dat bedrijf : Christel Pannen.
Kreeg een vriendelijke mail terug, dat het artikel op het moment van bestellen niet voorradig was bij de groothandel, maar het zou zeker binnen 2 weken bezorgd worden.
Inmiddels og steeds geen reactie, waarop mijn man wederom via hun site een formulier ingevuld met het verzoek om te leveren of het geld terug te storten.
Ook daarop geen enkele reactie.
Wij gaan nu een ingebrekestelling sturen, maar eens flink dreigen, of anders samen met andere klagers een verzoek tot beslaglegging bij de rechtbank indienen.
De oplossing
Leveren of geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.