Klacht Flashline : Jas gekocht en betaald 9-1-21 en niet gekregen

Klachtnummer
# 521779
Gebruiker
Roso
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een jas gekocht en betaald 9-1-2021 en nog steeds niets ontvangen, ook geen reactie op mijn mail en track en tracé die ik
Kreeg toegestuurd werkt niet

De oplossing

Mijn jas toesturen of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flashline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flashline ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen