Klacht Flashline : Niets geleverd gekregen

Klachtnummer
# 518110
Gebruiker
Travellady
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 januari een bestelling gedaan op deze site gedaan en via de mail de bevestiging ontvangen dat mijn bestelling was ontvangen.
Op 28 januari een mailtje ontvangen dat mijn bestelling verstuurd zou zijn en dat ik binnen 1 à 3 dagen een track and trace zou ontvangen om mijn bestelling te volgen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen en mijn bestelling ook niet! Ook niets meer vernomen van dit bedrijf.

De oplossing

Graag wil ik mijn bestelling geannuleerd hebben en dat mijn geld teruggestort wordt op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flashline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flashline ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen