Klacht Flavourz Shoes: Schoenen van Flavourz na 1 keer dragen al beschadigd

Belle1991

Hallo , ik heb op 24-09-2017 mijn schoenen gekocht bij Flavourz shoes rotterdam. Ik heb ervoor €450.- betaald .In de winkel Flavourz shoes verkoopt ze nog duurder dan de officele prijs bij alexander mcqueen website enzovoort . Gelijk 5 min na dat ik de schoenen heb afgerekend bij de kassa zag ik op de achterkant klein beetje beschadigd ( het poeder vielde uit ) en daardoor was ik ook binnen 5 min gelijk terug gelopen , maar toen zei die man ( de verkoper ) dat hij mij niet meer konde helpen want ze gaan dicht en de kassa is al gesloten . Dus ik was ontevreden met mijn schoenen naar huis gegaan .
Ik heb daarna wel gekozen om de schoenen toch te gebruiken omdat het was nog maar een kleine beschadiging , heb niet gedacht dat de beschadiging nog groter werden na 1 keer heb gedragen . Ik heb ook gehoord dat alexander mcqueen wel goed kwaliteit hebben . Ik heb gisteren op zondag 1-10-2017 voor het eerst aan gedaan dat was mijn eingste vrije dag .
Ongeveer binnen 10 minuten na dat ik de schoenen heb aan gedaan zag ik dat de bovenkant leer van de schoenen zijn beschadigd waar het beschadiging al zat werden erger beschadigen.Ben dus gelijk die dag terug gegaan .De verkoper heeft gezegd dat ik niet voorzichtig had gelopen en de leer zijn heel erg kwestbaar . Maar ik heb juist voorzichtig gelopen omdat ze nieuw zijn en waarom zalt ik mijn schoenen zelf kapot maken? Hoe kan dat zijn dat er geen beschadiging aan de witte zolen zitten maar alleen bij dat rode stukje kleurtjes en hij had niks kunnen bewijzen dat mijn eigenschuld was. Dus ik zei : ' maar dat had u niet verteld toen ik de schoenen ging kopen en ook tijdens afgerekend bij de kassa ' dat de leer heel erg kwestbaar zijn ' . Een schoenen hoort langer mee kunnen dan 1 dag anders moest de verkoper de schoenen maar als kunstobject verkopen .
Nadat de schoenen zijn opgestuurd , kreeg ik te horen dat het niet gelukt was . Hij wilde mij ook niet meer verder helpen en mij weggetuurd.

ik wil dat Flavourz shoes het product repareren of geld terug geven

Bijlagen

Wij vinden dat Flavourz Shoes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Belle1991
    Na 3 keer terug ben gegaan nog steeds geen oplossing gevonden . Ze zeggen steeds dat ze mij willen helpen maar ze bieden ook niks aan , geen reparatie willen doen (zij willen gewoon niks doen ) en ze hebben ook niet bewijzen dat mijn eigenschuld was . Mijn geduld raak er gwn op want dit kost mij te veel tijd ,moest iedere keer 2 uren reizen heen en weer terug naar rotterdam ( de winkel) gaan .Daarom was ik de laatste keer heel erg boos . Maar nu ga ik ook niet meer verder met de discussie .
    Maar ik schrijf deze topic om mensen te waarschuwen als je bij Flavourz shoes schoenen gaat halen want ze hebben geen goed product en je moet ook veel meer betalen dan bij alle andere winkels . Ze zijn niet klantvriendelijk als je terug komt met klachten .
    Bedankt voor het kijken iedereen !

Belle1991

Ook een klacht indienen over Flavourz Shoes?