Wij vinden dat Fleezie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fleezie.nl: Ontevreden dat er nog steeds niks geleverd is !
Details
Klacht
Op 5 februari 2021 bestelling gedaan en op 7 februari een mail dat mijn bestelling verzonden is. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via de mail krijg ik iedere keer het zelfde antwoord van mederewerkster. Ze zegt dat o.a dat hun leverancier in Azië zit en mijn bestelling onderweg is. ( vaag verhaal )Mijn laatste ontvangen mail is van 28 februari om 01.31 uur in de nacht ? Ik heb het idee dat dit geen persoon is maar een computer !Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug en hoef deze bestelling niet meer. Deze mogen ze houden !Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.