Klacht Fletcher Hotels: Bij Fletcherhotels moet je eerst de kortingsvoucher kopen voordat je weet of er kamers beschikbaar z

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480020
Gebruiker
J.C.M. Duijndam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kochten vandaag een kortingsvoucher, bleek geldig tot 31 december, je kunt maximaal 4 weken van te voren boeken het hotel waar we naartoe willen zit de hele
maand vol, Wat een slechte actie.
"Bestel nu en bepaal zelf wanner jij verzilvert is een loze kreet"

De oplossing

SERVICE!!!! Voor eventuele volgende klanten: Geef duidelijk aan hoeveel kamers er beschikbaar zijn voordat je de voucher verkoopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fletcher Hotels is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    J.C.M. Duijndam
    Datum
    Fketcher; waarom kun je bij het kopen van een kortingsvoucher niet van te voren de beschikbaarheid van de kamers in de hotels zien?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C.M. Duijndam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ook al reageren ze niet , hoop ik dat ze klantvriendelijk worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen