Klacht Fletcher Hotels: blijvende blokkade op creditcard door Flecher hotel Bergen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55953
Gebruiker
klacht fletcherhotels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fletcher hotel Bergen blokkeert bij boeken via Booking.com een bedrag op je creditcard. Dit bedrag horen ze te verzilveren als je met creditcard betaalt of anders te deblokkeren . Ik heb met creditcard betaald maar de geblokkeerde € 100,-- is niet gebruikt. Opnieuw is er € 100,-- van mijn creditcard geïnd. Na telefonisch en E-mail contact zei men dat ze dit z.s.m. zouden oplossen. Dit zou maximaal 3 dagen duren. Nu, 2 weken verder en staat dat bedrag nog steeds geblokkeerd op mijn creditcard! Op mijn klachtenmails wordt niet meer gereageerd behalve met de mededeling dat dit ’een normale procedure is’ bij Fletcher hotels. Op de site kan ik geen ander contactadres vinden dan het info- Emailadres en dát komt terecht bij de assistent manager van de receptie dien mijn klacht verder negeert. Ik hoop dat ik op deze manier iemand kan bereiken die mijn klacht wel serieus neemt en die onmiddellijk zorgt voor deblokkeren van die € 100,-- op mijn creditcard!

De oplossing

Ik wil dat het geblokkeerde bedrag van 100,-- per direct van mijn creditcard wordt gehaald. En een excuus zou ook niet verkeerd zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fletcher Hotels is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    klacht fletcherhotels
    Datum
    Er is niets met mijn klacht gedaan en op mijn laatste contact per E-mail is niet eens meer gereageerd. De klacht is NIET goed opgepakt, men wist niet hoe te handelen bij het deblokkeren van een gereserveerd creditcardbedrag (bleek uit een E-mail van mijn eigen bank die ik uiteindelijk heb geraadpleegd) én er is nooit enig excuus voor deze slechte gang van zaken gekomen. Gewoon simpelweg niet meer reageren is wat Fletcher doet. Zeer klantonvriendelijk!!Jammer van dit vroeger zo leuke hotel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klacht fletcherhotels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen