Opgelost door Fletcher Hotels: Compensatie voor een verblijf wat we niet gehad hebben

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 287132
Gebruiker
Annemarie2643
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij overnachten al jaren in allerlei Fletcher Hotels in Nederland.
Wij hadden eind vorig jaar een verblijf geboekt in Hotel Zeeduin met de hond omdat dit vorig jaar zo goed was bevallen.
Nu wil het geval dat ik erg ziek werd tijdens onze eerste dag, ik had een fikse keelontsteking, hoge koorts en algehele malaise die hoort bij een flinke griep.
Wij zijn dus de tweede dag vroeg in de ochtend weer naar huis vertrokken.
€ 383,- lichter maar niet kunnen genieten van onze vakantie waar we zo naar uit hadden gekeken.
Wij moesten het gehele bedrag inclusief een 3 gangen diner dat we erbij geboekt hadden,maar nog geen gebruik van hadden gemaakt, afrekenen.
Wij betreuren dit ten zeerste en ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet
Anne-Marie en John van de Waarsenburg
J.waarsenburg1@upcmail.nl
0652605202

De oplossing

Teruggave van ons geld voor 2 overnachtingen en 3 gangen diner!!!!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemarie2643
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op een geweldige manier we mogen onze resterende dagen opnieuw boeken en de hond gratis. Chapeau Fletcher zeeduin
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen