Klacht Fletcher Hotels: De botte reactie dat ik toch wist dat Corana heerst en het niet willen kijken naar een oplossing.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 565016
Gebruiker
A. Kuik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil een reservering verzetten bij Flecherhotel Zutphen ivm landelijke verhoging coranabesmetting. Ik heb zelf minder weerstand en moet er alles aan doen om er voor te zorgen dat ik geen besmetting oploop. Mijn man heeft Parkinson en opname in het ziekenhuis kan fataal zijn.
Als zijn mantelzorger heb ik mezelf en een goede vriendin een boeking in Zutphen gedaan.
Volgens de medewerker van de Fletcherlijn was de landelijke verhoging van de Corona besmetting en Corona géén reden om mij tegemoet te komen.
Ik had dit kunnen voorzien en geen boeking moeten afsluiten. ???
De botheid heb ik als stuitend ervaren.

De oplossing

Ik zou het op prijs stellen als ik mijn boeking kan verzetten naar een later tijdstip.
Ik wil erkenning dat ik niet had kunnen voorzien dat de besmettingen , ook tussen mensen die volledig gevaccïneerd zijn, zo opgelopen zijn.
De boeking is via Social Deal maar in dit geval vind ik enige clementie op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fletcher Hotels is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Kuik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben niet gereageerd op mijn klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen