Klacht Fletcher Hotels: De botte reactie dat ik toch wist dat Corana heerst en het niet willen kijken naar een oplossing.

A. Kuik

Ik wil een reservering verzetten bij Flecherhotel Zutphen ivm landelijke verhoging coranabesmetting. Ik heb zelf minder weerstand en moet er alles aan doen om er voor te zorgen dat ik geen besmetting oploop. Mijn man heeft Parkinson en opname in het ziekenhuis kan fataal zijn.
Als zijn mantelzorger heb ik mezelf en een goede vriendin een boeking in Zutphen gedaan.
Volgens de medewerker van de Fletcherlijn was de landelijke verhoging van de Corona besmetting en Corona géén reden om mij tegemoet te komen.
Ik had dit kunnen voorzien en geen boeking moeten afsluiten. ???
De botheid heb ik als stuitend ervaren.

Ik zou het op prijs stellen als ik mijn boeking kan verzetten naar een later tijdstip.
Ik wil erkenning dat ik niet had kunnen voorzien dat de besmettingen , ook tussen mensen die volledig gevaccïneerd zijn, zo opgelopen zijn.
De boeking is via Social Deal maar in dit geval vind ik enige clementie op zijn plaats.

Fletcher Hotels is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A. Kuik
Ze hebben niet gereageerd op mijn klacht.

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?