Opgelost door Fletcher Hotels: Dit 4**** kloosterhotel beantwoordt niet aan de gestelde 4****eisen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 341398
Gebruiker
B.J. Hellwich
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij aankomst kregen we een bon voor een glaasje bubbels en een amuse, maar die konden wij niet inleveren in de bar omdat geen personeel was. Op de kamer waren geen bedlampjes aanwezig. Dit is later geregeld. Er waren geen haken om de handdoeken en badjassen op te hangen in de badkamer. Ook was er geen wekker en waren er geen tissues in de badkamer. De douchestraal was zeer, zeer matig. De deurknoppen van de kledingkast konden we amper vastpakken omdat ze te klein en te glad waren. Ook was er geen hoge spiegel in b.v de kledingkast.
Een glutenvrij dieet opgegeven tijdens de boeking, maar tijdens ons verblijf moesten er steeds aanpassingen worden gedaan. Op de dag van vertrek was er geen glutenvrij brood voor het ontbijt. Ik heb aan de kok om een alternatief gevraagd, maar dat was er niet. Wel heeft het hotel na boeking 3 keer gebeld voor een wijnarrangement. Op 1e kerstdag was de hertenbiefstuk bloedrood en niet medium gebakken. Het dessert ijs, had geen enkele smaak, dus ook laten staan.
Toen wij naast een glas wijn om nog een klei flesje water vroegen, kregen we te horen dat er alleen nog grote flessen waren. Nog geen 5 minuten later zagen we dat er aan een andere tafel wel een klein flesje water werd geserveerd. Al met al was dit Fletcherkloosterhotel een hotel met slechte service en management. Daardoor hebben wij niet echt kunnen genieten van dit relatief prijzige kerstarrangement. Uiteraard hebben wij dit ter plekke diverse keren aangegeven, maar dit werd in onze beleving niet professioneel opgepakt.
Ook tijdens het uitchecken hebben wij het nogmaals aangegeven.
Als compensatie werd ons een fles Cordonnay aangeboden, wat wij niet hebben geaccepteerd.

De oplossing

Hiervoor willen wij graag een redelijke compensatie ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fletcher Hotels is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    B.J. Hellwich
    Datum
    Fletcher kloosterhotel heeft nog steeds niet de moeite genomen om te reageren.
    De ingediende klacht blijft van toepassing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.J. Hellwich
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een overnachting met ontbijt in 4 **** familie hotel Paterswolde. Hartelijk dank voor het advies en dat het op een goede en prettige manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Tineke Hellwich
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen